ES POHODA <> KAUFLAND marketplace
Propojení mezi ES POHODA a API KAUFLAND marketplace realizujeme hotovým můstkem. Jedná se o speciální aplikaci, která usnadňuje přenos informací z ES POHODA do API Kauflandu a obráceně.
Aplikace v základu řeší tyto funkce:
- Stahování Přijatých objednávek a jejich import do ES POHODA
- Změny Stavů objednávky a jejich export zpět do KAUFLAND API i vč. čísel balíků*
- Export Vydaných faktur v PDF formátu z Pohody a jejich zasílání do API Kauflandu pro koncového zákazníka.
*Abychom věděli o stavu doručení a mohli posílat i čísla balíků, bylo by nezbytné mít kromě tohoto napojení zprovozněné také naše nadstavbové řešení Doprava. Informace o něm najdete ZDE.
Export produktů z ES POHODA do KAUFLANDU není součástí nabízeného řešení a běžně se spíše na straně zákazníka/e-shopu, nebo je to o individuální domluvě.
U daného můstku nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.
Ceník pro obě varianty najdete níže.
Ceník řešení – nákup licence
Modul | Pořizovací cena |
---|---|
Licence BHIT můstku na Kaufland | 15 000,- |
Vzdálená základní instalace a konfigurace můstku | 10 000,- |
Ceník řešení – pronájem licence
Modul | Pořizovací cena |
---|---|
Pronájem licence BHIT můstku na Kaufland | 1 000,-/měsíc |
Vzdálená základní instalace a konfigurace můstku | 10 000,- |
Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění můstku. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti můstku. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby ani práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.
Řešení dostupné pro Informačním systém:
*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.