Řešení BHIT Uživatelské agendy jsou primárně určena všem firmám, pracujícím s ekonomicko-informačním systémem POHODA E1, které potřebují v daleko větším rozsahu evidovat vlastní specifická výrobní, obchodní, skladová či administrativní data a sledovat podrobněji své interní procesy.
Nechejte se inspirovat některým z našich ukázkových řešení – mnohá jsou prodejná již jako hotová řešení, případě i upravitelná dle Vašich požadavků na míru.
Naše společnost realizovala velké množství různých projektů tohoto typu. Od jednoduchých až po velice komplikované. Jako jeden z mála partnerů společnosti Stormware v tomto oboru zcela vynikáme. Rádi vyslechneme Vaše specifické požadavky, aktivně navrhneme jejich možné řešení a v případě zájmu provedeme realizaci projektu od A do Z.
Seznamte se s našimi referenčními řešeními
Doprava
Uživatelská agenda Doprava umožňuje uživateli přímo z konkrétního dokladu v libovolné agendě generovat a tisknout balíkové štítky pro svého dopravce. Uživatel tak má přehled o všech odeslaných balících v agendě Balíky, ze které si následně může vytisknout Svozovou soupisku a tu přímo z prostředí systému POHODA elektronicky odeslat na server dopravce k dalšímu zpracování.
|
|
- Přímé napojení na data ze systému POHODA
- Libovolné množství balíků v soupisce
- Automatický tisk štítků na labelové tiskárně
- Štítky dle vzoru dopravce
- Elektronické odeslání na server dopravce
- Aplikace na generování Dopravy nezávisle na ES POHODA
- Možnost odesílání e-mailových i SMSkových notifikací
více informací…
|
Objednávky skladem
Nástroj Objednávky skladem usnadňují postupné vyřizování objednávek, v pořadí jak přišly od zákazníků. Nástroj prochází přijaté objednávky a na základě dostupnosti zboží pak příslušné objednávky označuje příznakem „K expedici“.
|
|
- Zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
- Zachování postupného vyřizování objednávek bez předbíhání
- Informovanost o chybějícím zboží
více informací…
|
Notifikace (SMS, Mail)
Pomocí modulu Notifikace lze rozšířit většinu běžných agend systému POHODA E1 o možnost odesílání zpráv přímo z konkrétního dokladu v dané agendě. V systému jsou definovány šablony SMS a e-mailové šablony, pomocí nichž jsou zprávy odesílány. Pomocí proměnných může do konečné zprávy uživatel, kromě statického textu, vkládat i údaje z odesílaného dokladu. Pro každou agendu je definován seznam šablon, které lze přímo pro ni použít. I každá agenda má svůj seznam šablon. Samozřejmostí je, že modul udržuje historii odeslaných SMS zpráv.
|
|
- Definice uživatelských šablon pro SMS i maily
- Možnost přiřadit vlastní číslo odesílatele ke každé šabloně
- Napojení šablon do libovolných agend systému POHODA
- Historie odeslaných notifikací ve vlastní agendě
- Odesílání přes veřejnou SMS bránu smartSMS, případně jinou
více informací…
|
Upomínkovač faktur po splatnosti
Upomínkovač faktur po splatnosti je externí nástroj spolupracující přímo s ES POHODA umožňující automatické hromadné generování upomínek z faktur vydaných a jejich následné odeslání ve formátu .PDF na e-mail či fax zákazníka.
|
|
- Zjednodušení práce při zasílání upomínek
- Automatizování procesu upomínkování
- Efektivnější vymáhání pohledávek
- Přehlednější evidence odeslaných upomínek
- Možnost nastavení intervalů pro odesílání různých druhů upomínek
více informací…
|
Schvalování faktur
Agenda Schvalování faktur je nástroj usnadňující evidenci schvalování jednotlivých dokladů a jejich samotný proces schvalování. Celé řešení funguje v agendě Faktury Přijaté + Opravné daňové doklady, a také v agendě Zálohové faktury přijaté.
|
|
- Zjednodušení vyřizování fakturační agendy
- Přehled nad fakturacemi
- Urychlení postupu schvalování
- Nulovou chybovost při odesílání faktur
více informací…
|
Generátor ZFV z POBJ
Nástroj Generátor Vydaných zálohových faktur z Přijatých objednávek slouží ke zrychlení tvorby dokladů a zlepšení jejich evidence v Pohodě.
|
|
- Podstatné zrychlení tvorby záznamů v agendě ZFV
- Automatizovaní tisku ZFV a jejich odeslání zákazníkovi
- Zjednodušení a větší přehlednost při evidenci nových záznamů
- Automatické označení zaplacených Přijatých objednávek
více informací…
|
FIO Api
Jedná se o automatický můstek, který z FIO banky v pravidelných intervalech stahuje transakce a importuje je do Vašeho ekonomického systému POHODA. Můstek označuje Přijaté objednávky (POBJ) příznakem „Zaplacena“, neřeší samotnou likvidaci dokladů do agendy Banka. Variabilní symbol z transakce banky se musí shodovat s číslem POBJ, aby byla POBJ označena příznakem „Zaplacena“.
|
|
- Zjednodušení a zefektivnění procesu práce
- Urychlení a přehlednost expedice objednávek
více informací…
|
Rozšířené ceníky
Řešení Rozšířené ceníky umožňují k definici individuálních cen přidat další parametr, kterým je časová platnost. Ceny je tedy možné definovat dle zboží, zákazníka a data objednávky. Jednoduše lze např. přidat časovou slevu, která se po uplynutí akce sama deaktivuje.
|
|
- Rozšíření individuálních cen o časovou platnost
- Evidence postupného vývoje individuální ceny
- Možnost potlačení individuálních cen
více informací…
|
Úschova kol v pneuservisu
Uživatelská agenda Úschova kol v pneuservisu umožňuje proces úschovy kol od vytvoření objednávky až po vydání úschovy a konečnou fakturaci, včetně možnosti tisku výkazu práce technika a dokladů o úschově pro zákazníka. Řešení lze propojit s agendou Přijaté objednávky.
|
|
- Úschova pneumatik generovaná na základě objednávky
- Evidence záznamů o úschově a kolech
- Záznamy jsou úschovy, položky jsou kola
- Automatický výpočet ceny dle doby uschování a typu kol
- Tisk protokolů pro techniky
více informací…
|
Spotřební daň z lihu
Agendu Spotřební daň z lihu využijí zejména plátci spotřební daně (např. velkoobchodní prodejci alkoholu, malé pivovary atd.), kterým vznikla povinnost spotřební daň z lihu přiznat a zaplatit.
|
|
- Uvádění výše spotřební daně z lihu na dokladech
- Zajištění podkladů pro přiznání spotřební daně z lihu
více informací…
|
Výrobní procesy
Uživatelská agenda Výrobní procesy zahrnuje proces výroby nábytku od její objednávky, provedení výroby zaměstnanci, po vydání zboží a konečnou fakturaci. Navíc lze využít možnosti tisku plánované/uskutečněné výroby po dnech a výkazů práce zaměstnanců. Řešení lze propojit s agendou Přijaté objednávky a Výroba.
|
|
- Výrobní procesy generované na základě požadavků z přijatých objednávek od zákazníků
- Výrobky složeny z předepsaných surovin, s možností pozdější změny suroviny
- Sledování stavu výroby výrobku (prováděných činností např. šití, lepení, montáž, balení atd.)
- Identifikace zaměstnance čárovým kódem a přiřazení činnosti na výrobku
- Vygenerování výrobního listu s odpisem surovin a naskladnění výrobku
- Tisk plánu výroby a výkazu práce zaměstnanců
více informací…
|
Další návrh/tip pro vás:
Nenašli jste pro sebe vhodné řešení, ale podobné nástroje by vám pomohly? Kontaktujte nás, nechejte si poradit a využijte našich služeb programování uživatelských agend a řešení na míru.