Home > Nadstavbová řešení > Objednávky skladem – SK verze

Objednávky skladem – SK verze

Agenda Objednávky skladem je nástroj usnadňující vyřizování zákaznických objednávek postupně. Při spuštění nástroje se postupně procházejí objednávky od nejstarší. Ty, které je možné vyřídit, protože je zboží skladem, jsou označeny příznakem K expedici.

Ostatní pak obsluha prochází a zjišťuje, co je potřeba objednat u subdodavatelů. Skript navíc pracuje s logikou tak, aby bylo dosaženo maximálního vyřizování objednávek způsobem FIFO (First In First Out) – tedy i spokojenosti zákazníků.

Co s uživatelskou agendou Objednávky skladem získáte?

  • Zjednodušení vyřizování objednávek dle dostupnosti zboží
  • Zachování postupného vyřizování objednávek bez předbíhání
  • Informovanost o chybějícím zboží

Často se stává, že objednávku není možné vyřídit a doručit zákazníkovi, neboť objednané zboží, případně jeho část, není na skladě. Jakmile však zboží dorazí od subdodavatele, je potřeba co nejsnazším způsobem provést označení objednávek, které možné vyřídit je, protože chybějící zboží je již skladem. Skript Objednávky skladem projde na vyžádání všechny objednávky a ty, které je možné vyřídit, označí příznakem K expedici.

Zároveň je potřeba zajistit objednání u subdodavatele podle toho, co si zákazníci objednali a aktuálně není skladem. Tzn. některé položky objednávek, které nebyly označeny příznakem K expedici, případně z informací z agendy Zásoby (Stav zásoby, Objednávky, Rezervace).

TS - chybějící GUITS chybějící - výběrTS - chybějící

NOVÉ ROZŠÍŘENÍ OBJEDNÁVEK SKLADEM!!! Možnost doplnění tiskové sestavy Chybějící položky. U objednávek, které prozatím není možné expedovat, tato tisková sestava zobrazí soupis chybějících položek, včetně počtu kusů. Na tom základě je ihned jasné, které zboží je zapotřebí zajistit, aby bylo možné objednávky vyřídit (viz. obrázky 4, 5 a 6).

Popis funkce skriptu:

Objednávky jsou postupně dle data vystavení označovány příznakem K expedici vzhledem k aktuálnímu stavu zásob na skladě. Označování probíhá postupně dle data objednání a stavy zásob jsou vždy snižovany o objednané množství.

Tím pádem jsou při objednávce stejného produktu, který není na skladě v dostatečném množství pro uspokojeni všech objednávek, označeny pouze první objednávky až do vyčerpání zásob.

Zároveň je tím zajištěno, že množství zboží patřící do objednávky, která nebyla celá označena k expedici, je jakoby rezervováno a vyčleněno pro tuto objednávku. Nedochází tedy k nechtěnému vyřizování novějších objednávek na úkor objednávek starších, jež by se jinak mohly dostat do režimu zbytečného oddalování vyřízení, tedy i nespokojenosti zákazníka. Tento externí nástroj funguje napříč všemi nevyřízenými objednávkami.

Vyvolání nástroje se provádí v agendě Přijaté objednávky přes povel Záznam > Externí nástroje > Objednávky k expedici.

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena Roční servis
Objednávky skladem 215 EUR 30 EUR
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
86 EUR    –

*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

*Všechny ceny uvedeny v EUR a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.sk
www.pohodaplus.sk


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss