Home > Odložený příjem – Příjemka

Odložený příjem – Příjemka

Funkce Odložený příjem je nástroj usnadňující práci se zásobami na Příjemkách. Umožňuje dočasně vypnout skladové pohyby u přijímaných zásob a jejich následnou kontrolu 

Co s uživatelskou agendou Odložený příjem získáte?

  • Větší přehlednost při příjmu zboží
  • Možnost příjmu, aniž by byl prozatím ovlivněn stav zásob
  • Jednodušší kontrolu Příjemek
 
 

Popis funkce skriptu:

Jedná se o standardní příjemku, u které je možné zatrhnout příznak „zrušit pohyby“. V takovém případě se skladové položky stanou dočasně textovými a nebudou vytvářet skladový pohyb (naskladnění), protože jejich skladové pohyby se dočasně odstraní. Na tento postup je navázána uživatelská agenda, která pomocí čtečky čárových kódů umožňuje kontrolovat položky „Předpříjemky“, aby bylo možné udělat případnou korekci příjemky a následně ji teprve přepnout do režimu, kdy se budou evidovat i pohyby, tj. provede se naskladnění.

 

V závislosti na propojení s dalšími řešeními, např. Objednávkování se mohou při kontrole Předpříjemky zobrazovat informace pro jaké přijaté objednávky, resp. pro jakého zákazníka má být zboží určeno, kolik kusů, datum plánu odvozu objednávky apod.

 

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena
Odložený příjem 12 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 5h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
 6 750,-


Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.  

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

 

www.pohodaplus.cz


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss