Kontrola dokladů pomocí PC
Jedná se o aplikaci, která Vám za pomocí čtečky čárových kódů připojené k PC s Pohodou umožňuje jednoduchou a rychlou kontrolu správnosti a počtu načteného dokladu – například Vydaných faktur nebo Výdejek při expedici zboží.
Co s aplikací na kontrolu dokladů získáte?
- Jednodušší kontrola dokladů
- Omezení chybovosti při expedici či přijmu zboží
- Urychlení procesu práce
Aplikace na kontrolu Vydaných faktur pomocí PC
Tuto aplikaci je možné spustit mimo ES POHODA. Po přihlášení uživatele do aplikace může tento načíst číslo konkrétního dokladu, který hodlá kontrolovat. Po načtení dojde k automatickému zobrazení všech položek dokladu v levém panelu aplikace. Načítáním čárových kódů jednotlivých nachystaných produktů pomocí připojené čtečky dochází k přesunu položek a jejich množství z levého panelu (nezkontrolované položky) na pravý panel (zkontrolované položky).
Při načtení produktu se vždy převede 1ks položky. V případě vícekusých položek je možné zadat nejdříve určité množství a následným načtením čárového kódu se toto množství položky převede. Produkty se takto pomocí čárových kódů kontrolují. Pokud dojde k načtení položky, která se v seznamu nachází, pak se zobrazuje zelené hlášení – OK – vše v pořádku. Pokud by došlo k načtení položky, která se v seznamu nenachází, pak se zobrazuje hlášení červené – Chyba – není v pořádku. Pokud se stane, že na produktu není čárový kód vylepen, je možné převést položku i ručně. Dále je možné kontrolu provádět i na několikrát, příp. kompletně od začátku. Nabízejí se poté pouze nezkontrolované položky.
Výsledek, datum a čas kontroly a uživatel se zapíší do hlavičky dokladu a stejně tak i k jednotlivým jeho položkám, kde se k nim připojí i zkontrolované množství. Po dokončení kontroly můžete pokračovat načtením dalšího dokladu.
TIP: V případě, že využíváte i naše nadstavbové řešení Doprava na tisk štítků pro dopravce, je možné po dokončení kontroly dokladu toto řešení automaticky spustit a zjednodušit tak chod celé Vaší expedice.
Více informací o řešení Doprava
Aplikace je přizpůsobena také možnému provozovaní na zařízení s dotykovým displejem pro uživatelsky příjemnější práci.
Ceník řešení
Modul | Pořizovací cena |
---|---|
Aplikace na kontrolu dokladů | 20 000,- |
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 4h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
6 000,- |
Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:
*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.
*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.