Home > Převod zboží mezi sklady

Převod zboží mezi sklady

Jedná se o aplikaci, která Vám umožní jednoduše převést veškeré zboží z jednoho skladu do druhého. Pokud tedy potřebujete v Pohodě z nějakého důvodu obratně vyskladnit konkrétní sklad (např. pokud naskladňujete zboží na auta pro mobilní prodej a večer auto potřebujete opět vyprázdnit), můžete k tomu využít funkci této aplikace.

Co s Aplikací na převod zboží mezi sklady získáte?

  • Zrychlení práce s převodem zboží mezi sklady
  • Automatizace výběru konkrétního zboží
  • Větší přehlednost nad převáděným zbožím
  • Možnost ruční editace počtu kusů

Popis funkce Aplikace

Aplikaci spustíte v agendě Převodky přes povel Záznam > Externí nástroje. Po jejím spuštění budete moci zvolit ze seznamu napojené účetní jednotky název Zdrojového skladu, ze kterého chcete zboží vyskladnit a Cílového skladu, kam se má naopak zboží naskladnit. Mimo skladů je možné také nastavit datum, ke kterému se má převodka vytvořit.

Zobrazí se seznam všech zásob, jejich celkového počtu kusů na Zdrojovém skladu, případně na Cílovém skladu, a také jejich evidenčních čísel/šarží, pokud jsou na skladových kartách evidovány. Počty převáděných kusů je možné ještě ručně editovat. Aktualizaci tohoto načteného seznamu (v případě změn v samotném ES POHODA) provedete tlačítkem „Obnovit data“. Převodka mezi zvolenými sklady se následně vytvoří pomocí tlačítka „Import“.

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena
Aplikace na převod skladů 5 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(instalace v max. rozsahu 1h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
1 500,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss