Home > Dodavatelské Feedy

Dodavatelské Feedy

Agenda Dodavatelské feedy slouží k jednodušší evidencí produktů, jejich aktuálních cen a dostupnosti dle ceníků jednotlivých dodavatelů.

Co s agendou Dodavatelské feedy získáte?

  • Automatizace tvorby nových skladových karet na základě dodavatelského ceníku
  • Rychlá a bezchybná evidence aktuálních cen produktů
  • Větší přehlednost při objednávání zásob

Jak agenda Dodavatelské feedy funguje?

Do nově přidané uživatelské agendy „Dodavatelské feedy“ v ES POHODA se periodicky stahují ceníky pomocí XML feedu přímo od jednotlivých dodavatelů. Stahovány jsou veškeré potřebné informace, které je dodavatel schopen poskytnout vč. obrázků.

Do záložky „Položky dokladu“ se automaticky ukládají ceny dodavatele a aktuální dostupnost produktu. Podle EANu, popř. i Kódu produktu, se tento záznam snaží automaticky spárovat se stávajícími zásobami. Když tedy nějaký z dodavatelů přidá nový produkt, který už je v ES POHODA evidován se stejným EANem, automaticky se tyto dva spárují.

Po spárování se tento nový dodavatel také vždy přidá do záložky „Dodavatelé“ na skladové kartě konkrétního produktu. Po jakékoliv aktualizaci ceny a dostupnosti produktu ze strany dodavatele se tyto informace v agendě Nespárované produkty automaticky aktualizují. Stejně tak se aktualizují i informace na zmíněné záložce „Dodavatelé“ (cena, název, objednávací kódy, dostupnost…). Z této záložky si pak už sama Pohoda bere informace při tvorbě Vydaných objednávek a případně i Příjemek.

Nespárovanou zásobu lze samozřejmě i přiřadit ručně tlačítkem „Přiřadit k zásobě“. To se většinou používá v případě, že se neshoduje Kód a EAN. Následný postup už je stejný jako při automatickém spárovaní.

Nespárované produkty INespárované produkty II

Kromě toho lze také novou zásobu založit přímo z agendy Nespárované produkty. Lze toho docílit pomocí zatržítka „Vytvořit zásobu“. Po následném uložení záznamu se zásoba v Pohodě automaticky založí a napáruje se. Zásoba se zakládá dle nějaké přednastavené šablony, ve které je vybrané skladové členění, cenová skupina aj. 

Pokud dodavatel neposkytuje ve feedu potřebné informace k založení zásoby, ta se založí alespoň s příznakem NEZAŘAZENO, ale už jako napárovaná.

Údaje v agendě se aktualizují automaticky a potřebné údaje (jako např. cena) se promítnou i přímo do Zásob. Kromě těchto informací řešení také sleduje datum založení konkrétního produktu v agendě, datum aktualizace záznamu a datum aktualizace ceny – tyto aktualizace se provádí nadvakrát, jelikož celkové produkty se aktualizují v noci, ale ceny a dostupnosti i několikrát denně.

Kromě toho je také možné pomocí přidaného nástroje na import z Excelu si vybrat konkrétního dodavatele z Adresáře a ten se propíše do agendy Nespárované produkty. Tam můžete mít naimportováno několik dodavatelských ceníků a filtrovat si je právě dle dodavatele.

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena
Agenda Dodavatelské feedy 10 000,-
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky
(cca 4h práce zpoplatňované sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb)
6 000,-

*Práce na zpracování a importech příslušných feedů a případné úpravy se řeší zcela individuálně na míru, jelikož je nelze předem odhadovat. Účtujeme dle skutečně stráveného času v sazbě Práce programátora (1.500,-/hod).

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss