Home > Exporty do Google calendar

Exporty do Google calendar

Aplikace umožňující exporty a přenos dat o termínech plánu výroby na Google Calendar.

Původní stav a požadavky

Zákazník, využívající evidencí plánování výroby v ES POHODA, se na nás obrátil s požadavkem, zda bychom mu nebyli schopni pomoci se zjednodušením přehlednosti pomocí kalendáře. Zároveň potřeboval, aby byl tento kalendářní rozvrh výroby dostupný přímo v místě výroby, kde neměl k dispozici PC s přístupem do ES POHODA

Implementované řešení

Vzhledem k tomu, že ES POHODA neumožňuje přehledové zobrazování kalendáře a zákazník již měl určitou zkušenost s používáním funkcí, jež poskytuje Google Calendar, pak padla volba na něj. Provedli jsme analýzu datového propojení, resp. funkce importů a formátu požadovaných dat.

Následně jsme vyvinuli aplikaci podporující export jednotlivých záznamů do  Google Calendar. Funguje na tom principu, že z uživatelské agendy „Výrobní příkazy“ je možné provést export údajů a zároveň jejich import do Google kalendáře. Přenos se provede na uživatelský povel, který se spustí přes pole Záznam -> Externí nástroje -> Exportovat do kalendáře. 

Poté dochází k exportu údajů o položkách vybraného záznamu. Exportovanými údaji jsou: Objednávka, Zákazník, Text/Popis zakázky, Popis upřesnění (položka), Stroj (položka), Plán (Položka). Za každou jednu položku záznamu vzniká na Google kalendáři jedna událost. Tyto události se vždy vytvoří s datem aktuálního dne na 6:00 – je možné samozřejmě upravovat dle přání zákazníka. Jejich délka trvání se následně určuje dle údaje „Plán“ z položky.

Protože zákazník má ve výrobě dva stěžejní stroje (pracoviště), tak se data rozdělují do dvou nachystaných Google kalendářů dle toho, na který stroj jsou evidovány – v POHODA rozlišováno údajem „Stroj“ – položka.

Po provedení tohoto exportu se do hlavičky záznamu do určeného pole poznamená, že export do Google kalendáře proběhl v pořádku. Tyto exporty je možné provádět také opakovaně.

 

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz

www.pohodaplus.cz

 


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss