Home > Hromadný Intrastat

Hromadný Intrastat

Nástroj, který slouží ke hromadnému zapnutí a doplnění informací Intrastatu nad vyfiltrovanými doklady. 

Popis funkce

V Pohodě lze zapínat Intrastat v agendě Vydané faktury pouze doklad po dokladu. Měli bychom k dispozici externí nástroj, který by to dokázal nad vybranými doklady hromadně.

V první řadě je zapotřebí mít v Pohodě Intrastat povolený v Globálním nastavení a evidovat si parametry pro něj na skladových kartách jednotlivých zásob. Po spuštění potom nástroj hromadně a zpětně na vyfiltrované doklady dostane údaje ze skladových karet. V rámci nástroje je potom možné ještě některé z údajů definovat dle potřeby, zbytek se standardně doplní z nastavení na skladových kartách uvedených položek dokladu nebo se odvodí.

Jednotlivé parametry Intrastatu: 

Stát určení = Fakturační stát z adresy
Transakce = možnost volby ze seznamu – viz. obrázek
Zvláštní pohyb = NULL
Skup. dod.p. = možnost volby ze seznamu – viz. obrázek
Druh dopravy = možnost volby ze seznamu – viz. obrázek
Datum = Datum vystavení / možnost volby
Kód zboží = Intrtastat kod ze skladové karty
Fakturovaná hodnota = (Množství * J.Cena * Kurz) – (DPH * Kurz)
Dopravné = 0
Vlastní hmotnost = Množství * Hmotnost ze skladové karty
Množství = 0 když Doplňková měrná jednotka = ZZZ , Když <> ZZZ, tak se rovná množství z položky dokladu
Doplňková měrná jednotka = z Intrastat na skladové kartě
Statistický znak = z Intrastat na skladové kartě

Ceník řešení

Modul Pořizovací cena
Nástroj na Hromadný Intrastat

Nástroj je dodáván jako licence vč. instalace. 

18 000,-

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

*Pozn. Na řešení je poskytována záruka 6 měsíců od dokončení instalace. 

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss