Home > Služby > Vzdálená podpora

Vzdálená podpora

Nabízíme Vám také k našim výše uvedeným službám možnost vzdálené podpory. Díky vzdálenému přístupu jsme schopni provést:

  • konfiguraci operačního systému serveru,
  • kontrolu nastavení či změny v programu POHODA a dalších,
  • kontrolu nastavení či změny v administraci systému SQL Server
  • kontrolu nastavení či změny v jakýchkoliv nabízených řešeních

Servisní zásahy prováděné formou vzdáleného přístupu jsou pro Vás pohodovým, rychlým a cenově výhodným řešením. Odpadají při něm náklady spojené s cestou našeho specialisty k zákazníkovi.

Vzdálená podpora a vzdálené instalace naších řešení standardně probíhají po zajištění následujících přístupů:

  • Vzdálený přístup na server s ES POHODA přes RDP:
  • Administrátorský přístup do SQL:
  • Administrátorský přístup do ES POHODA:

V případě zajištění nestandardního vzdáleného přístupu bez potřebného administrátorského oprávnění je možné, že bude dle skutečně stráveného času navýšena i částka spojená s prací za instalaci řešení.

Nestandardním přístupem je myšleno, pokud budeme muset řešit každé přistupování zvlášť, žádat o přidělení práv pro potřebné úpravy a další podobné. Např. přístup přes Teamviewer tedy je možné využít u některých druhů instalace a vzdáleného připojení po předchozí domluvě a ideální je mít jej nastavený alespoň po dobu instalace jako neměnný.

Dalším nestandardním připojením na server je připojení přes VPN. Z naší strany jsou v tomto případě podporovány tyto VPN brány: Windows klient, Kerio, FortiClient, Cisco Client, OpenVPN.

Obecně je bezproblémový chod našich řešení možné zajistit pouze na podporovaném operačním systému, ať už serverovém, nebo na klientské stanici. Aktuální podporované systémy najdete níže.
  • Klientské operační systémy: Windows 10 verze 1803 a novější.
  • Serverové operační systémy: Windows Server 2016 R2 a novější.
  • SQL servery: SQL server 2016 a novější.

Na všech stanicích, na kterých se bude provádět nejen generování balíkových soupisek nebo odesílání Dopravy je nutné mít:

  • Provedenou korektní instalaci .NET Framework 3.5 a .NET Framework 4.7.2
  • Korektně provedenu instalaci a konfiguraci tiskárny – instalace a konfigurace tiskárny není součástí dodávky, ale může být provedena naším technikem a účtována hodinovou sazbou jako další služba.
  • Tiskárna by měla mít zejména správně nakonfigurovánu velikost výchozího štítku.

Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss