Specifikace služby Servis
Služba Servis zahrnuje:
- Přístup k novým verzím softwaru/řešení v daném roce/období
- Přístup k uživatelským příručkám ve formátu PDF (pokud pro daný SW existují)
- Přístup k novinkám týkajících se nadstavbových řešení pro ES POHODA
- Možnost využití základní telefonické podpory k danému produktu +420 511 140 874
- Možnost využití základní e-mailové podpory k danému produktu na e-mailu servis@bhit.cz
- Nižší sazby služeb programátora, týkajících se nadstavbových řešení, pro která je aktuální Servis uhrazený (viz. Ceník služeb) – Neplatí pro řešení Unitool, v rámci kterého se vzhledem k náročnosti programátorských úprav účtují služby s ním spojené i po uhrazení servisního poplatku standardní hodinovou sazbou práce programátora 1.500,-Kč bez DPH/hod.
K tomu navíc u řešení Doprava jedenkrát ročně provedení aktualizace v rozmezí námi stanovených termínů po splnění následujících podmínek:
- Budeme mít k dispozici jeho aktuální a funkční přístupy:
- Vzdálený přímý přístup na server (RDP) – bez certifikátů, vzdálené brány apod. Více informací ohledně vzdálené podpory a přístupů najdete zde: www.bhit.cz/podpora
- Administrátorský přístup do SQL
- Administrátorský přístup do ES POHODA
- Verze řešení Doprava, na které se bude aktualizace provádět, může být maximálně rok stará.
- Řešení Doprava nesmí být napojeno na jiná řešení s ním spolupracující, a to ani řešení od BHIT CZ s.r.o. ani od třetích stran. (Kvůli vzájemným vazbám těchto řešení, které mohou být aktualizací narušeny, a tím pádem i omezena funkčnost jejich chodu.)
- Řešení Doprava nesmí být upraveno na míru.
Aktuální podporované systémy najdete zde.
Služba Servis nezahrnuje zejména:
- Výjezdy k zákazníkům
- Uživatelské úpravy softwaru/řešení včetně změn konfigurací
- Služby spojené s instalací aktualizovaných řešení
- Školení
- a další neuvedené případy
Vlastnosti služby Servis:
- Telefonická podpora je k dispozici v pracovní dny od 9.00 do 15.00
- Je v ceně zakoupeného produktu pro rok, ve kterém byl produkt zakoupen
- Pokud byl produkt zakoupen v měsících září-prosinec, je v ceně produktu navíc služba SERVIS pro následující rok
Ceník služby Servis:
- Cena za služby Servis se pro jednotlivé produkty liší a je vždy specifikována v ceníku konkrétního produktu/řešení
- Je možné jej zakoupit a využívat i v případě, že došlo k vynechání předchozích let (v tom případě je nutné doplatit 50 procent částky za vynechané roky, maximálně však pro poslední dva vynechané roky)
- Zákazníci, kteří službu využívají, obdrží vždy koncem roku zálohovou fakturu, týkající se SERVISu na další období/rok
Smluvní vztah mezi společností BHIT CZ s.r.o. jako poskytovatelem a Vámi jako objednatelem vzniká potvrzením objednávky. Přijetí nabídky s jakýmkoli dodatkem či odchylkou je vyloučeno. Na smluvní vztah mezi společností BHIT CZ s.r.o. a jejím zákazníkem se použijí Všeobecné obchodní podmínky pro poskytování služeb v oblasti informačních technologií, které najdete níže a jsou také přiloženy k potvrzení objednávky. Učiněním objednávky objednatel potvrzuje, že se s nimi seznámil. Použití obchodních podmínek objednatele či jiných obchodních podmínek je vyloučeno.