Tisk dokladů do PDF
Jedná se o nástroj, který provádí automatické tisky dokladu do PDF souborů a jejich následné odeslání na e-mail konkrétních zákazníků.
Co s nástrojem na Tisk dokladů do PDF získáte?
- Lepší informovanost zákazníka
- Zrychlení a automatizace procesu fakturace
- Přehlednost nad odeslanými doklady
- Kontrola odeslaných e-mailů na kopii Vašeho e-mailu
Popis funkce nástroje:
Nástroj se spouští automaticky v předem stanovený a nastavený čas. Provede tisk konkrétního dokladu do PDF formátu, a ten následně může odeslat e-mailem koncovému zákazníkovi v příloze tohoto e-mailu.
Dle přednastavených filtrů a skupin je možné vybrat, které záznamy v agendě se mají takto vytisknout a poslat zákazníkům. Pro různé skupiny je možné vytisknout libovolnou, dokladovou, tiskovou sestavu, což je vhodné např. pro odesílání domácích a cizoměnových dokladů. Předmět i tělo e-mailu jsou vytvořeny v HTML formátu, takže v e-mailových šablonách je možné využívat a zobrazovat základní proměnné z konkrétního dokladu. Při odeslání může být e-mail v kopii poslán také zpět odesílateli pro kontrolu správnosti obsahu a funkce nástroje.
Po vytištění a odeslání jsou takovéto záznamy v ES POHODA označeny příznakem „Odesláno“ a při dalším spuštění nástroje se tím pádem již znovu neodešlou. Odesílání e-mailů je prvotně nastaveno na Dodací e-mail, pokud není uveden, tak na Fakturační e-mail, a pokud není uveden ani ten, tak na e-mail uvedený v Adresáři.
U daného řešení nabízíme kromě standardního nákupu jeho licence také možnost jejího měsíčního pronájmu formou paušálního poplatku.
Ceník pro obě varianty najdete níže.
Ceník řešení – nákup licence
Modul | Pořizovací cena |
---|---|
Licence řešení na Tisk dokladů do PDF | 6 000,- |
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 3h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
4 500,- |
Ceník řešení – pronájem licence
Modul | Pořizovací cena |
---|---|
Pronájem licence řešení na Tisk dokladů do PDF | 430,-/měsíc |
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 2h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
2 200,- |
Pronájem licence začíná následujícím měsícem po zprovoznění a předání řešení. Vždy k poslednímu v měsíci obdržíte fakturu na následující období. Při neuhrazení této faktury v její splatnosti dochází k omezení funkčnosti nástroje. V ceně pronájmu licence nejsou zahrnuty žádné služby/práce se zprovozněním a případnými budoucími úpravami. Ty se účtují samostatně dle reálně stráveného času a našeho platného ceníku.
V případě vysokých nároků na HTML vzhled šablony e-mailů řešíme tyto požadavky individuálně hodinovkou Práce programátora = 1.500,-Kč bez DPH/hod.
Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.
*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.