Home > Nadstavbová řešení > Objednávkování a Expedice

Objednávkování a Expedice

Objednávkování a Expedice je komplexním systémem složeným z několika uživatelských agend, externích nástrojů a tiskových sestav, které mají v maximální možné míře optimalizovat a zefektivnit firemní procesy od přijetí Objednávky od zákazníka, přes doobjednání chybějícího zboží až po samotnou Expedici objednávky zákazníkovi.

Řešení si klade za cíl:

  • Poskytnout maximum informací o stavu zakázky v agendě Přijaté objednávky
  • Zefektivnit a automatizovat rozlišení objednávek k Expedici
  • Urychlit proces doobjednání chybějícího zboží u dodavatelů
  • Zkrátit na minimum čas potřebný pro zabalení správného zboží a expedici objednávky – vygenerování Faktury, tisk balíkových štítků jediným kliknutím
  • Minimalizace nežádoucích záměn zboží

 

Řešení je tedy velice vhodné pro eshopy, které vyřizují velké objemy Přijatých objednávek a zároveň se potýkají s potřebou efektivně doobjednávat zboží u svých dodavatelů, pokud ho nemají skladem. Tak aby mohl zákazník co nejdříve obdržet objednané zboží a byl s nákupem maximálně spokojen – pouze takový zákazník se ještě někdy vrátí!
Bez rychlé a efektivní expedice se zejména v předvánočních náporech nelze obejít.
Systém ale mohou uvítat také jakékoliv společnosti, které evidují přijaté objednávky od zákazníků a uskutečňují jejich expedici.

 

Objednávkování

Expedice

Specifikace
Použitá platforma: Windows XP a vyšší
Vazba na agendy systému POHODA Adresář, Sklady, Fakturace
Cena 50 – 150 tis. Kč
 Analýza  nutná
 Související služby  uživatelská podpora
 Kompatibilita s řadami systému POHODA  POHODA E1

Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:

*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH

 *Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.

Další návrh/tip pro vás:

Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?

Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.

V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.

 

Řešení spolupracující se systémem POHODA

www.pohoda.cz
www.pohodaplus.cz


Aktuality

31.7.2024 - Nový ceník řešení a služeb

Dobrý den, chtěli bychom Vás informovat, že k 1. 9. 2024 chystáme změnu některých ceníkových sazeb a cen některých nadstavbových řešení a jejich Servisů (servisních poplatků). Bližší informace a nové ceny už najdete na https://www.bhit.cz/ceniky/.

15.3.2024 - BaseLinker EXPO 2024

Dne 4. 4. 2024 nás najdete ve stánku B21 na BaseLinker EXPO v Cubex Centru v Praze. Jedná se o výjimečnou akci svého druhu, na které Vás rádi uvidíme. Bližší informace o akci najdete na: […]

18.8.2023 - Nový cenový model

U některých nadstavbových řešení nově nabízíme kromě nákupu daných licencí řešení i možnost jejich pronájmu. Při prvotním pořízení máte tedy nyní na výběr, zda si licenci řešení koupíte, nebo zda si ji budete pronajímat formou […]


zobrazit starší aktuality rss