Rozšířené ceníky
Systém POHODA standardně umožňuje aplikovat individuální ceny dle zboží a zákazníka. Řešení Rozšířené ceníky proto umožňují přidat další parametr, kterým je časová platnost.
Ceny je tedy možné aplikovat dle zboží, zákazníka a data objednávky. Je tedy snadné přidat časovou slevu, která se po uplynutí akce sama deaktivuje. Samozřejmostí je možnost definice časových platností zachovávat a vidět pak postupný vývoj individuální ceny.
Co s uživatelskou agendou Rozšířené ceníky získáte?
- Rozšíření cenotvorby o časové platnosti
- Evidenci postupného vývoje ceny
Rozšířené ceníky
V uživatelské agendě Rozšířené ceníky je možné vytvářet kombinace slev na zboží dle odběratele a navíc k nim přidávat ohraničení časové platnosti. Časové platnosti se zadávají jako položky záznamu, jež propojuje skladovou zásobu s odběratelem. Časová ohraničení z těchto definic jsou zohledňována odspodu a je možné měnit jejich pořadí v případě potřeby. Snadno tak vložíte časově omezenou cenu s tím, že se po jejím uplynutí vrátí na původní cenu, nebo přejde na jinou definovanou.
Lze definovat tři typy ceníku:
1. Zákaznický na produkty – ovlivňuje nastavení individuální ceny produktu pro konkrétního zákazníka (Adresář – záložka Individuální ceny)
2. Zákaznický na Cenové skupiny – ovlivňuje nastavení individuální slevy k Cenovoé skupině pro konkrétního zákazníka (Adresář – záložka Individuální ceny)
3. Prodejní ceny – ovlivňuje nastavení prodejních cen produktu (Zásoby – záložka Slevy)
Výběr odběratele probíhá standardně z Adresáře, zásobu je možné vložit z agendy Zásoby, Cenovou skupinu je možné vybrat ze seznamu. Časovou platnost je možné aplikovat pouze na zboží a typ prodejní ceny. Je tak snazší provést hromadnou změnu ceny pro zákazníky určité kategorie.
Novinka!! – Aplikace umožňuje importy a aktualizace definic pomocí vzorových Excel souborů. Hromadná správa ceníků je tak zase jednodušší.
Přijaté objednávky
Aplikování těchto individuálních cen se projevuje v agendách, jako jsou Přijaté objednávky, Prodejky, Výdejky, Vydané faktury atd. Individuální ceny jsou vloženy přímo jako jednotková cena nebo dopočtena % sleva (dle nastavení systému POHODA). Pokud rozšířená definice neexistuje, pak je standardně použito individuálních cen dle programu POHODA.
UPZORNĚNÍ: V agendě Přijaté objednávky je možné zajistit natažení individuálních cen i do budoucnosti (na budoucí datum, ke kterému bude vystavena Výdejka nebo Vydaná faktura). Pokud je vystavován výdejový doklad s datem do budoucnosti, pak nemusí být ceny správné, protože se vztahují ke dni, kdy byl doklad vytvořen.
Příklad použití
- Individuální cena od 1. 1. 2012 do 31. 12. 2012 je 100,- Kč (1. Položka).
- Pokud se v průběhu roku má cena změnit tak, že od 1. 8. 2012 do 30. 8. 2012 bude cena zvýhodněná za 50,- Kč, tak se jednoduše přidá jako další položka definice (2. Položka). V tomto období se bude aplikovat zvýhodněná cena.
- 1. 9. 2012 se pak opět standardně začne používat cena 100,- Kč.
Ceník řešení
Modul | Pořizovací cena | Roční servis* |
---|---|---|
Rozšířené ceníky | 12 000,- | 2 000,- |
Vzdálená instalace do 1 účetní jednotky (instalace v max. rozsahu 6h, práce nad rámec jsou zpoplatňovány sazbou „práce programátora“ dle platného ceníku služeb) |
6 600,- | 0,- |
Řešení dostupné pouze pro Informačním systém:
*Pozn. Specifikace služby Servis najdete zde.
*Všechny ceny uvedeny v Kč a bez DPH
*Výrobcem ekonomického systému POHODA je společnost STORMWARE s.r.o.
Další návrh/tip pro vás:
Máte zájem řešení ještě více automatizovat přesně podle vašich potřeb?
Na míru vám řešení modifikujeme tak, aby se maximálním způsobem zautomatizovaly procesy související s generováním balíků, které jsou typické pro vaši společnost.
Nabízíme vám např. možnost výběru typu dopravce a způsobu dopravy na základě informací, které máte již ve vašem e-shopu, generování balíkové soupisky po zkontrolování objednávky skladníkem a mnoho dalšího.
V případě vašeho zájmu nás neváhejte kontaktovat.